(Zamknij to ostrzeżenie)

Infolinia: 61 652-89-56, 61 652-89-57 - infolinia prowadzona jest przez Arvato Polska Sp. z o.o.

NEWSLETTER

GENEZA PLANETY MAŁP / PLANETA MAŁP (1968) - DVD

2 DVD: RISE OF THE PLANET OF THE APES / PLANET OF THE APES (1968)

Dostępność: Wysyłamy w ciągu 24 godzin

69 , 99 PLN
Oryginalny tytuł 2 DVD: RISE OF THE PLANET OF THE APES / PLANET OF THE APES (1968)
Dźwięk angielski 5.1 DTS, czeski 2.0, GENEZA PLANETY MAŁP Audio: angielski 5.1 DD, hindi 5.1 DD, komentarze audio: angielski 2.0, polski 2.0 (lektor), polski 5.1 DD, tamilski 5.1 DD PLANETA MAŁP Audio: angielski 5.1, turecki 5.1 DD, węgierski 2.0
Napisy arabski, czeski, GENEZA PLANETY MAŁP angielski, grecki, hebrajski, hindi, islandzki, polski, portugalski, tamilski, turecki PLANETA MAŁP angielski, turecki, węgierski
Rok produkcji 2011
Czas trwania 101108
Format obrazu 2.35:1; 16x9
Dodatki Nie
PLANETA MAŁP - ZESTAW 2 FILMÓW GENEZA PLANETY MAŁP Naukowcy prowadzą testy genetyczne na młodym szympansie o imieniu Caesar i są o krok od przełomu w medycynie. Tymczasem największe odkrycie w dziejach ludzkości staje się jednocześnie największym dla niej zagrożeniem. Szympans rozwija inteligencję równą ludzkiej i odczuwa podobne do naszych emocje. Gdy Caesar zdaje sobie sprawę jak źle traktowani są jego pobratymcy, staje na czele rebelii. Dopiero walka zdecyduje, jaki gatunek będzie dominował na całej planecie. PLANETA MAŁP Ten znakomity pełen akcji i przygód klasyk odmienił oblicze kina science fiction. Na odległej planecie rozbija się statek kosmiczny dowodzony przez astronautę Taylora (Charlton Heston). Planeta łudząco przypomina Ziemię, ale władają nią niezwykle inteligentne małpy, natomiast prymitywni, sprowadzeni do roli niewolników ludzie, poddawani są różnym badaniom i eksperymentom naukowym.